hisonetruelove.blogg.se

Musketörer

Kategori: Review

Jag 25, dom ca samma ålder.

Var på Cypern och en kväll träffade jag och tjejerna ett par skitgulliga killar
när vi käka nattmat. Vi bestämde att vi skulle ses dagen efter på deras hotell.
Dom gav oss namnet på hotellet och sa sitt rumsnr. Dagen efter bangade
resten av brudarna på att dra dit men jag tänkte att jag gå väll själv..
Blyg och försiktig av mig är jag inte. När jag väl lyckats loaklisera hotellet
kunde jag inte för mitt liv komma ihåg rumsnumret! Men skam den som ger sig.
Jag började helt enkelt längst bort i ena korridoren, knackade på och sa
att jag letade efter fem killar rån Gbg. Inget napp i den dörren. På väg mot nästa ser jag hur det kliver ut en snygg, vältränad kille ur en dörr en bit ner i korridoren.
"Do you work here?" säger han med tydlig svensk brytning. Skrattande svarar jag nej.
Vi börjar prata lite och jag förklarar varför jag är där. Han säger att han inte har ngn aning
om huruvida dom killarna finns där men att jag gärna få komma in på en drink med honom.
Så vi går in, startar upp musik och sätter oss och väntar på hans rumskompis.
När han dyker upp sätter vi oss med våra drinkar på balkongen, hör att det är skåningar
på våningen under så vi börja prata med dom. Vi blir bjudna ner, sitter där och
dricker och pratar en stund innan jag tycker att det är dags för mig att gå.
Snyggingen i kalsongerna följer med mig upp för att hämta mina grejer
och när hans rumskompis och en av skåningarna kommer upp sitter vi på ett bord och hånglar. Någon kläcker din fina planen att vi ska ha sex allihopa.
Så vi klär av oss och går in i duschen. Peniar så långt ögat kan nå.. Till min glädje.
Tycker det är grymt hett med flera personer inblandade och där i hettan till musiken
känns det som precis rätt läge. Ömsom dansandes och knullandes ålar vi runt i badrummet.

Size:
M
M
L

Kommentarer


Kommentera inlägget här: