hisonetruelove.blogg.se

Skäggmuppen

Kategori: Review

Jag 23, han 36.

Vi hade sets och pratat ett flertal gånger eftersom jag varit fröken
åt hans dotter på ortens förskola och jag även jobbade i
en bar han besökt ett par vändor. Helt okej hade jag tänkt
men inte funderat mer på saken eftersom han då levde
med flickans mamma. När det abrupt tog slut tog det inte
många veckor innan han och jag hade bestämt oss för att ses
och käka och hänga. Först var tanken att det skulle vara en
vänskaplig grej eftersom han behövde någon att prata med
och jag kom väl överense med hans dotter så dom börja
hälsa på mig. Dock gick det efter ett tag över till flirt
och när han kom ensam avslutade vi kvällen i samma säng.

En dag hade jag bestämt mig för att överaska honom så jag
dök upp vid hans dörr medett litet genomskinligt nattlinne,
höga stövlar och en kappa. Till hans stora glädje. Vi går in
i sovrummet och kör igång, utan att stänga dörren. Efter
en inte allt för lång stund så hör vi hur hans ytterdörr öppnas
och in kommer min gamla gymnastiklärare! Han flyger upp
och smäller igen dörren medans jag rullar ner från sängen
för att gömma mig. Sen går vi ut i köket för att dricka kaffe
alla tre, jag iklädd ett par av hans mjukisbyxor och mitt
lilla nattlinne..

Han var helt ok men inte särskillt spännande. Mysig men
lite för bitter och hade fått för lite tid att läka ihop sin separation
med aktuell vårdnadstvist så jag drog mig ur efter ett par månader.

Size: M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: