hisonetruelove.blogg.se

Bartendern

Kategori: Review

Jag 25, han 21.

Jag var på solsemester nere vid medelhavet.
På väg från en nattklubb till en annan stötte jag på
3 tjejer som jag lärt känna där nere och dom hade
sällskap av en grymt söt kille. Ingen tråkig syn alls
där han stod i bar överkropp. Så jag stannade till och sa hej.
Dom föreslog att jag skulle joina på efterfest vid en
pool ett par kvarter bort och jag tänkte att absolut!
På vägen dit gick vi breve varann och pratade,
han hade den charmigaste dialekten ever! Killen hade
gått bartenderskola där nere ett par år tidigare
och var nu tillbaka för att njuta som turist istället.
Väl i poolen, i bara underkläder, hängde vi vid kanten
och pratade på om allt möjligt. Han fot snuddade vid min,
jag makade mig närmare, han kom närmare, jag lindade
mina ben runt hans.. resten av natten gick åt till att
hångla och smeka på varandra där i vatttnet. Vi tog
sällskap hem men eftersom ingen av oss hade
rummet för sig själv bestämde vi att ses nästa dag.

Vi möttes upp på en bar, tog några drinkar och pratade.
Sen gick vi ner till en nattklubb som hade skumdisco.
Det var det perfekta stället för förspel in public!
Jag som älskar att nästan bli påkommen njöt i fulla drag.
Vi stod vi kanten av dansgolvet, med skum upp till axlarna..
Jag hade dragit ner hans shorts en aning och runkade honom
medans han hade sin hade sin hand innanför mina short och
hade dragit mitt linne och min bikini åt sidan så att mina bröst
var blottade. Efter bara ca en timme bestämde vi oss för att
gå till mitt rum eftersom min "sambo" skulle bli borta ett
par timmar till. Vi tog en het dusch tsm och spenderade
resten av natten i min säng för att upptäcka varandra
om och om igen..

Size: M/L

Kommentarer


Kommentera inlägget här: