hisonetruelove.blogg.se

Uno dos tres

Kategori: Review

Jag 23, dom 18, 22 & 26.

Jag hade varit ute och festat för att sen möta
upp tre kompisar på ett vandrarhem. Den ena hade
jag sen ett par månader tillbaka legat med ganska regelbundet.
Vi såg på tv och tog ett par drinkar. Sen skulle vi,
av för mig okänd anledning, upp till rummet där den ene bodde.
Jag la mig på sängen och pladdrade glatt på tills jag insåg att
alla runt om mig var nakna.. Jag kände mig som ett barn på julafton!
"Är alla till mig!?" var min första tanke och ett leende tändes.
Det var dom.. Alla penisarna var bara till just mig.
Det var händer, kukar och tungor ÖVERALLT, HELA TIDEN.
Jag har aldrig innan känt mig så totalt uppfylld och sexig..

Efter det tillfället har jag nekat två av dom sex..
Jag tror helt enkelt inte att jag skulle uppskatta dom en och en.
Däremot honom jag låg med innan, L , skulle jag kunna tänka mig
att göra om! Vi hade bra sex när vi var själva, väldigt avslappnat,
lekfullt och mysigt. Tyvärr flyttade han kort efter men man vet aldrig..

Size:
M
S/M
L

Kommentarer


Kommentera inlägget här: