hisonetruelove.blogg.se

Jason

Kategori: Review

Jag 18, han 19.

Vi träffades första gången när jag var 15.
Han hade flyttat till min kommun för studier.
Det året strulade vi lite en kväll men inget hände eg.
När jag året efter började på samma linje
började vi umgås i ungefär samma kretsar
och till slut gick det precis som jag velat sen jag första gången såg han.

Vi satt ensamma vid ett bord på puben.
Han var rätt full men jag var ordentlig och sansad.
Som vanligt hade kvällen var full av antydningar
och flirtiga, retsamma leenden och kommentarer.
Det hade inte gått längre än så innan och jag hade
heller inte väntat mig att det skulle göra det någonsin.
Men så frågade han plötsligt om vi inte skulle ta och
smita in på toan tillsammans.. och jag ville inte neka.

Jag skrek högt när han trängde in i mig bakifrån,
övertygad om att den höga musiken skulle dölja det,
och jag önskade att det aldrig skulle ta slut.

På vägen ut senare när lokalen stängde frågade en vännina
mig om jag haft en rolig kväll. Ja absolut svarade jag.
"Jo, ALLA hörde det..!"

Under min student vecka hände det igen men
då i en gemensam väns säng på ett elevhem.

Size: M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: