hisonetruelove.blogg.se

Back alley

Kategori: Review

Jag 24, han typ samma ålder.
Ute på ett ställe i en kommun där jag aldrig varit förut.
Tittat djupt i många flaskor under kvällens lopp och
var grymt fyllekåt.. Ngn kom fram och hälsade.
"Kanske han" tänkte jag och ställde mig lite närmare.
Vi hånglade 2 min senare och han bad mig att följa på efterfest
hos hans bror sen när stället skulle stänga.
"Tyvärr, jag kommer inte hitta hem efteråt" blev mitt svar.
5 min senare gick jag till honom och sa:
"Om du vill ligga så gör vi det nu" och med ett leende
på läpparna följde han efter mig ut från krogen och in på
en bakgård där vi körde igång ovanpå några kartonger.

Båda hann prata i telefon under tiden eftersom våra vänner
undrade vars vi var. Stackars dom som fick lyssna på när
jag stönade fram "jag har inte tid nu jag ringer sen".

Sz: M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: