hisonetruelove.blogg.se

Blomman

Kategori: Review

Jag 21, hon 22.

Jag hade spanat in henne en längre tid.
Vacker, charmig, trevlig, social.. Underbar.
Vi hade träffats genom en av mina närmaste vänner
som hon haft en obesvarad crush på då min vännina är straight.
Vi stod i mitt kök i min nya stora lägenhet och dansade.
Det var inflyttningsfest hos mig, fullt med glada människor
och hela kvällen hade varit strålande. Vi kom närmre
och närmre för varje minut tills vi inte längre dansade
utan bara stod och kysstes och rörde oss mot varandra.
Hon stannade hos mig den kvällen och vi sågs regelbundet
i ett par veckor för att äta middag, se film och ha sex.
Allt på hennes kropp var vansinnigt sexigt och vi ägnade
timtal åt att på olika sätt upptäcka varandra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: