hisonetruelove.blogg.se

Simpons

Kategori: Review

Jag 27, hans 25års dag.

Det var den här snubben som jobbade på en restaurang/bar.
Jag hade verkligen försökt få honom att lägga märke till mig
eftersom han var SÅ läcker men det verkade gå trögt.
En kväll när vi hängde där var han ledig för att fira sin födelsedag.
Eftersom ägaren är en kompis till mig fick även jag vara med
när det skulle bjudas på dessert och sjungas i baren.
Vi började prata utanför runt stängning och han tog med mig
in igen via bakdörren när alla gäster gått. Skåla, dans och hög musik.
Iväg till hans lägenhet, som han delade med andra ur personalen.
Efter vi haft sex första gången, lite för tråkigt enligt mig,
fick han gömma sig ens stund och jag fick skäll.
En av kockarna blev fyllan och villan lite arg när han förstod vad som hänt
eftersom han tyckte att det borde varit han istället.
Det lugnade ner sig efter en stund och vi kunde krypa ner tsm igen.
Han gjorde inget direkt FEL men vi klickade verkligen inte utan kläderna på.

Size:M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: