hisonetruelove.blogg.se

Mr biceps

Kategori: Review

Jag 22(?), han ngt år äldre.

Hans "bästis" som han hälsade på hade nå på g med
en av mina systrar. Vi gick hem alla 4 tsm (både jag och siss
bodde då hos föräldrarna) och dom försvann rätt fort i säng.
Mr Big hade försökt hångla med mig på dansgolvet innan
men jag var inte intresserad av det för fem öre.
Gick med på att han skulle få sova över, bara sova.
Jag tyckte han var rätt oatraktiv i ansikte och som person.
Dock med lampan släckt, hans muskulösa armar runt min kropp
och ett välformat, stort stånd mot rumpan tände jag på
ca tre sek. Vi knullade i sex timmar och efter kunde jag varken
gå eller tugga som folk på tre dagar. Inte bara för att jag hade
träningsvärk utan även för att han slagit mig så jag var helt mörbultad.
Brutalt dominant, grym med tungan och så underbart stark.

Vi hann ses en gång till men då var han nykter
och betydligt sämre på ALLA sätt och vis.

Sz: M/L 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: