hisonetruelove.blogg.se

Mini

Kategori: Review

Det hände sig en sommar att en kille som
var som mig gammal eller kanske ett år äldre (23)
följde med sin kompis (som dejta min kompis)
hit över på fiskesemster. Det hände sig då oxå
att vi åt middag ihop alla fyra plus en till.
Efter maten var det musik, spel och allmänt trevligt
samkväm hemma hos min vännina. Hon hade hört
rykten om att killen var välhängd som få och
då jag fann honom både attraktiv och rolig tänkte
jag att det ska vi kolla upp. Han verkade först
inte alls reagera på mitt flörtande men det visade
sig senare att han bara var lite seg-startad.
När jag mot slutet frågande om han skulle stanna
kvar på min vänninas soffa eller följa med mig hem
kan nog alla gissa vad svaret blev!

Helt okej sex, inget spännande och ingen boaorm.

Size: M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: