hisonetruelove.blogg.se

Turistfällan

Kategori: Review

 Jag 23 och tror han var 22 eller 21.

Jag och en kompis hade spenderat kvällen i
grannkommunen och när vi sent omsider kom
hem bestämde vi oss för att köra förbi puben
för att ta en cig och kolla läget med folket där.
Någon pratade om att det var efterfest i en
stuga några norskar hyrt på campingen så vi tog
en gemensam vän (han sov dock större delen av natten i min bil)
med oss och åkte ut för att kolla läget.
Ganska snart trodde vi att vi lyckats lokalisera
vilken av stugorna killarna befann sig i..
vi körde förbi ett par varv för att göra dem uppmärksamma
på våran existens och sista varvet kom en naken kille
ut på bron och vinkade åt oss. Han bjöd in oss
och vi var inte sena att tacka ja. Efter att ha delat
på lite pizza och öl bestämde vi oss för att starta en bastu
som fanns på området. snabbt åkte jag och min vännina
hem och gredde badkläder och handdukar.
Bastun hann inte alls bli varm innan jag och killen jag
var tänd på hade fullt ös i duschen. Min stackars
vännina stod just utanför och försökte få upp
en öl och ljudeffekterna fick henne att snabbt fly in i
bastun igen. Vi smet sedan vidare till en tom, kall
bastu i andra änden av byggnaden för att få lite privatliv
men hans två vänner följde efter oss och smygkollade..

Det var både spännande och upphetsande med folket i närheten.
Enda minuset är att jag fick stickor i händerna från bastun.

Size: M/L

Kommentarer


Kommentera inlägget här: