hisonetruelove.blogg.se

Ron Jeremy

Kategori: Review

Eller Wannabe kanske skulle passa bättre?
 
Jag 23, han 21.

Det började det en ny kille på ett av mina jobb, rätt skojig men
helt klart inte min typ. MEN, man ska ju aldrig säga aldrig.
Vi hade festat på varsitt håll, nattmörkret och fyllan var djup.
Han ringde, ville komma över och tja, you know how the story goes.

Jag är inte den som är den, så att han filmade större delen av samlaget
med sin mobil och ville ha mig att showa framför kameran
gjorde mig inget, tvärtom. Jag älskar att bli tittad på av den jag ligger med.
Men killens tjatande om hurvida jag tyckte att han hade stor kuk eller inte,
hans eviga vridande för att få en bra vinkel, tjatande om att jag inte lät nog
(det är första gången ngn tyckt att jag inte låtit nog!).. Det kändes inte som
att vi knullade, det kändes som vi var skådespelare. Han skulle vrida
runt mig i alla möjliga och omöjliga ställningar bara för att visa att han kunde.

Sz: L 

Stor, grov, härlig kuk, annars hade killen inte ett rätt.
Bekräftelsebehov och en jävla fjortis-show.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: