hisonetruelove.blogg.se

HAN

Kategori: Review

Han var andra killen jag någonsin låg med,
första killen jag hade oralsex med och den
jag haft längst relation med. Med jämna mellanrum
från det att jag var 15 och han 13 till denna dag.
vilket ger ca 13 års pippande så fort tillfälle gavs.
Sist vi hade sex var ca 2,5 år sen. Sist vi sågs bara 1 vecka.
Då gavs det tyvärr inte möjlighet till sex, bara mysa och pussas.
Men till sommaren när vi ska "bo granne" med varandra... då!

Vilken del ska jag prata om då? Kanske när vi knullade i utejacuzzin
på lokala hotellets spa? Eller en av dom tidigare gångerna
när vi högljudt rumsterade inne på handikapptoan på vårdcentralen
på orten där han bodde då och jag efteråt fick springa med
hälften av kläderna på sne och andra hälften i handen för att hinna till bussen hem?
Eller första gången han gick ner på mig och vi tio min senare mötte hans dåvarande
som han kysste djupt utan att ha tvättat munnen det minsta lilla?
När vi skulle ha sex ute på sommaren och först efteråt kände att
vi låg bland en massa brännässlor? (AJ, men värt)

Han har alltid haft lätt att tända mig. En blick, en snabb kyss på halsen
så ligger jag praktiskt taget på marken och skrevar och gnyr.
En av dom få som kan få mig att komma utan att jag måste
"ge en hjälpande hand".  Det tar honom inte många minuter..


Att ge honom ett smeknamn skulle kännas allt för ofint,
så bra sex ska inte vanhedras med lustiga epitet.

Sz: L

Kommentarer


Kommentera inlägget här: