hisonetruelove.blogg.se

liten latino

Kategori: Review

Jag 27, han 24(?)
 
Måste ju ta upp något lite nyare också
nu när jag ändå börjat uppdatera igen!
 
Han jobbade med min ena syster nu i vintras så vi hade träffats
ett par gånger när jag hängt på restaurangen hon jobbade på.
Snygg kille, mörka ögon, fylliga läppar som alltid log.
Lite småtöntigt wannabe gangzta men riktigt rolig.
En kväll började vi skriva lite och han frågade om vi skulle hänga
eftersom han var ny och inte kände någon utanför arbetsplatsen.
 
Vi låg bara två gånger. Killen hade en ENORM.. som han inte kunde hantera.
Jag försökte säga till honom att jag inte kunde slappna av och njuta
om jag skulle spänna mig av rädsla för att det skulle göra ont men
han fattade inte riktigt grejen utan bara körde på tills den slog i botten. Tyvärr.
Han var bra på dirtytalk och slet nästan loss löshåret jag hade sytt in.
 
Size: XL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: