hisonetruelove.blogg.se

Kurvan

Kategori: Review

En ganska fumlig grabb som oftast verkade rätt
osäker på både vad han ville göra, hur han skulle göra det
och om han alls fick göra nå över huvudtaget.
Han fick mig aldrig till några höga höjder men jag var
rätt förtjust i honom så trots en hel del brister gillade
jag verkligen att ligga med honom. Vi började när vi båda var
16/17 och höll på lite sporadiskt tills vi var typ 20.
Tyvärr så blev det inte bättre utan det stod otroligt stilla.

Ett tillfälle var på fest hemma hos mina tre vänner som bodde ihop
ca 25 mil från min hemort. En av dessa var Kurvan.
Dom och övriga gäster drack friskt men själv var jag nykter.
Vi hade som vanligt flirtat en hel del och så fort alkoholen
började sätta in så började han krama på mig, ville ha mig att
sitta i hans knä osv. Till min förtjusning bör tilläggas
eftersom vi inte setts på ett tag och jag varit osäker på om vi
fortfarande var en självklarhet efter fest.
När festen var slut och gästerna dragit sig hemmåt tog han min
hand i sin och drog med mig in på sitt rum. Han full och vinglig,
kolsvart i rummet och bara en 90's säng. Inte idealiskt men
otroligt tryggt och välbekant. efter att vi fått av oss lite kläder
och jag sugit honom en stund vill han ta mig bakifrån.
Dock är han alldeles för full och lyckas efter bara några stötar
göra en bakåtvolt ner på golvet. Inga större skador annat än
på stämningen eftersom han blev lite mörbultad och generad
och jag, när värsta förskräckelsen lagt sig, skrattade mig hes.

Sz: M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: