hisonetruelove.blogg.se

U N Owen

Kategori: Review

Jag var 17, han vet jag inte.

Vi hånglade lite inne på ett disco och smet sen ut i skogen.
efter inte så lite arbete, tror det berodde på hans kraftiga berusning,
fick vi upp den och körde igång där i mossan.
Båda var vi för fulla för att eg bry oss om varandra och
det var lite spännande situation men tämligen tråkigt sex.
Han frågade vad jag hette på vägen tillbaka men då sprang jag bara min väg.

Sz:S/M

"Dagen efter när jag vinglade ut i köket, bakis som en gnu,
frågade min mamma vad jag hade för märken på benen.
Förvånat tittade jag ner och konstaterade att något blå-lila
hade missfärgat mina ben och gett mig blåmärkesliknande fläckar.
Jag svarade att jag inte hade en aning om vad som hänt
men några minuter senare slog det mig- 
jag hade såklart legat i blåbärsris kvällen innan!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: