hisonetruelove.blogg.se

Hockeykillen

Kategori: Review

Jag 25, hans 18års dag.
 
Det var fest hos mina grannar, fullt ös och massa folk.
Det sprangs en del även i min lägenhet och alla var glada.
Til skillnad från de flesta andra var jag knappt påverkad alls.
Söt kille, sådär lite osäker på sig själv när han inte druckit.
Vi hade småflirtat lite tidgare på kvällen men rätt oskyldigt.
Jag hade gått ut på trappen för att röka och han följde med mig in.
Vi pussades lite men eftersom det låg ngn annan och sov i min säng
så förklarade jag att han vackert fick sova han med om han skulle stanna,
Morgonen efter va vi ensamma och plockade fram en kondom
med blåbärssmak och körde igång. Det var lite fumligt och sådär
dagen efter segt men mysigt. När jag suttit på honom en stund
klev jag av för att ta den i munnen. Drog av kondomen och det forsade ut blod!
Strängen hade gått av utan att han märkt det.. Blev snabbt väldigt oerotisk stämmning
och efter att vi tvättat av oss fortsatte vi inte utan gick in till grannarna
för att kolla om ngn annan var vaken. Det luktade blåbärspaj och blod
i mitt sovrum i flera timmar efteråt.
 
Size: M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: