hisonetruelove.blogg.se

Ett par gula stövlar

Kategori: Review

Vi  är födda sama år. Gick högstadiet tsm
och har nog inte sagt ett ord till vrandra sen dess i stort sett.
Det var 10 år sedan! Sen sågs vi hos gemensamma vänner på juldagen.
Vidare till krogen och på efterfest. Småpratade.
På vägen ut när det var dags att gå hem fastnade vi och pratade med andra.
Vi skojade en massa och alla skrattade. På något vis kom vi in på
eventulla ragg för mig och han la armen om mig och sa att jag ville ha honom.
Jag trodde vi skämtade så jag kramade tilbaka och sa att visst var det så.
Vi började gå iväg tsm och först efter att ha gått ca 1 km i min höga klackar i snön
inser jag att vi faktiskt på riktigt går hem tsm för att.. ja ni vet.
Jag hade en crush på honom i åttan och tycker fortfarande att han är
både charmig och rolig så det blir en glad överaskning. 
Allt är lättsamt och avslappnat från första stund.
Vi sover en stund efteråt och börjar sedan om. 
Han är så hård, som en sten. Det är inte ofta jag känt något liknande.
Det kommer inte hända igen trots att det var bra sex,
det var en nostalgitrip och inget mer och jag tror han kännr samma sak.
 
Size:M
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: